اسلایدر

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠
به وبلاگ گروهی فانی بلاگ خوش اومدین.
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ⎝⓿⏝⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿⏝⓿⎠ و آدرس funny-blog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دو هزار دلار

قیمت ناقابل مواد اولیه به کار رفته در لباس فضانوردان! فکرش را هم نمی‌کردید بشود با قیمت یک گجت آنچنانی مایحتاج مورد نیاز برای ساخت لباس فضانوردان را تهیه کرد! البته داستان به اینجا ختم نمی‌شود و مدل‌های مختلف لباس فضانوردان تا ۳۰ هزار دلار هم قیمت دارد. حالا به نظر شما چی بپوشیم؟!

statnums-51-2

بره

۱۴۲ دلار

هزینه تزریق یک دوز ماده پیشگیری از بارداری در فیل‌های ماده وحشی. هرچند هنوز جمعیت فیل‌ها در سطح جهان بسیار کم و در معرض خطر است، اما در برخی از مناطق جمعیتشان به شدت در حال ازدیاد است که مطلوب نیست. مسئولان برخی از پارک‌های حیاط وحش ناچار به کنترل زاد و ولد فیل‌ها شده‌اند.

بره

۲۲ هزار

تعداد تقریبی فیل‌های افریقایی که به طور غیرقانونی در سال ۲۰۱۳ کشته شدند.

statnums-51-3

بره

۲۰ ثانیه

مدت زمانی که حالت بی‌وزنی در پروازهای جاذبه صفر ناسا طول می‌کشد. در تصویر یکی از این پروازها را می‌بینید که با حرکات سینوسی سعی می‌شود جاذبه صفر در داخل فضای جو تجربه شود. این هواپیما که مخصوص این کار است، مجهز به تجهیزات گوناگون است که نه تنها مخاطرات سفر به خارج جو را ندارد، بلکه هزینه آن به مراتب کمتر بوده و تعداد دانشمندان بیشتری می‌توانند در هر بار حضور داشته باشند.

بره

۳۲

تعداد دفعاتی که رزا پاستور، خبرنگار مجله پاپیولار ساینس، حالت بی‌وزنی را در پروازهای جاذبه صفر ناسا تجربه کرد تا این گزارش خواندنی به اینجا برسد! در این پرواز، گروهی از دانشجویان دانشگاه استنفورد مشغول آزمایش بر روی سامانه تصویربرداری قلب بودند که قرار است در شرایط بی‌وزنی هم به خوبی کار کند. و خوشبختانه آزمایش‌ها موفقیت‌آمیز بود. این خبرنگار همچنین اذعان می‌کند در تهیه این گزارش به جایی پرتاب نشده، خیالتان راحت!

statnums-51-4

بره

۸۱ هزار و پانصد

خب به بهترین بخش این مقاله رسیدیم، بله در بدن یک انسان ذکور بالغ چیزی در حدود ۸۱٫۵۰۰ کالری وجود دارد. این عدد زمانی بیشتر برای ما ملموس می‌شود که یکی از همین رژیم‌های لاغری را جلوی رویمان داشته باشیم و تقریباً همیشه خدا دلمان بخواهد ناخنکی به خوراکی‌های دور و برمان بزنیم!

بره

۲۰۰ هزار

خب اگر کالری برای شما خیلی جدی شده، باید بدانید یک اسب حدود ۲۰۰ هزار کالری دارد. اما شما را به خدا فکر مقایسه به سرتان نزند، لطفاً!

بره

۶۰۰ هزار

حالا که خیلی جدی پیگیری می‌کنید، خدمتتان عارضیم که یک خرس حدود ۶۰۰ هزار کالری دارد. پس این بار که حرص پدرتان را درآوردید و جسارتاً او شما را با یک خرس گنده بی‌چاره مقایسه کرد (!) بهتر است توضیح دهید که شما فقط ۸۱ هزار کالری دارید نه ۶۰۰ هزار!

 

 


قفل زاپاس پژو 206 بدون صندوق دستگاه الکتریکی ترک سیگار e-health cigar دوچرخه ثابت مغناطیسی ویژه ROBIMAX 7758 پشتي ماساژور ویبره حرارتی Massage Cushon ترازوی دیجیتال شیشه ای=" آموزش نفوذ در دلها توتال کر _دستگاه دراز نشست

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ چهار شنبه 8 مرداد 1393برچسب:, ] [ 15:53 ] [ محمد حسن ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

........... یک............یک دو.............. یک دو سه ... صدا میاد؟ آماده ، حرکت : اینجا فانی بلاگ است . وبلاگی برای زندگی ، جایی برای آرامش ، مکانی برای دور هم بودن ، فضایی برای گسترش اطلاعات و اندیشه ها . فانی بلاگ ، کلبه ای کوچک که در آن صمیمیت حرف اول را زده و دروغ ، دورویی و شایعه در آن جایی ندارد . در کلبه ی ما رونق اگر نیست ؛ صفا هست . خوش باشید تو فانی بلاگ. probit.microlab@yahoo.com zoha.bahmani@rocketmail.com saraahmadifam@yahoo.com zahra.masdar@yahoo.com 09141190073 جیمیل اختصاصی فانی بلاگ : funnyblog.loxblog.com@gmail.com
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 80
بازدید ماه : 687
بازدید کل : 113342
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


کد متحرک سازی عنوان وبلاگ دوست گرامي سلام